آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

بالا خره آرشیدا راه افتاد

1393/5/9 14:57
نویسنده : شیدا و حسام
81 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آرشیدا در آستانه یک سالگی به سر می بره و تونست با تمرین چند قدمی برداره البته زود خسته می شد و خودش مینداخت زمین  فکر کنم تا روز تولدش که 10 روز دیگست خوب راه بره. اولین قدمهای دخترم برای من و باباش خیلی خوشحال کنندست.از طرفی وقتی راه میفتاد شیطنتش هم بیشتر می شد و دیگه بیشتر باید مراقب میبودیم تا اتفاقی نیفته. افعال نکن و دست نزن - ننداز و پرت نکن همه افعال منفی هستند که نباید بکار می بردیم چون کودک تا دو سال معنی افعال منفی رو متوجه نمی شه و تمامی این افعال رو مثبت قلمداد می کنه سعی می کردم اگه آرشیدا سمت چیز خطر ناکی می رفت حواسش رو پرت کنم چون به محض اینکه می گفتم پرت نکن با تمام قدرت اونو پرت می کرد.آرشیدا خوب غذا می خورد و خوب می خوابید تقریبا 15 ساعت در شبانه روز می خوابید . حس یادگیری قوی داشت و زود می گرفت و تقلید هم زیاد می کرد و مدام حواسش به من و بابایی بود تا ببینه چیکار می کنیم و عینا همون کارو انجام بده. وزنش 10 کیلو گرم و قدش 74 سانتی متر و رشد نرمال و خوبی داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)