آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

سفر به آمریکا برای دومین بار

1397/7/27 11:23
نویسنده : شیدا و حسام
216 بازدید
اشتراک گذاری

۱۳ اکتبر برای دومین بار و این بار هم بدون بابا حسام وارد آمریکا شدیم من ۵ ماهه باردار بودم و تصمیم داشتیم نی نی جدید رو در آمریکا به دنیا بیاریم و آرشیدا هم پیش دبستانی یا همون pre school رو در آمریکا بگذرونه بابا حسام باز هم نتونست باهامون بیاد و کار ویزاش درست نشد و برای مامانی خیلی سخت بود که بچش بدون حضور بابا حسام به دنیا بیاره اون هم در غربت اما خب دیگه چاره ای نبود. بابا حسام و خاله منیر و مامان صدیق تا فرودگاه امام خمینی همراهیمون کردن و من و آرشیدا و نی نی در شکمم راهی سفر طولانی شدیم در طول سفر آرشیدا جونم همش خواب بود اما من خیلی بهم سخت گذشت چون نمی تونستم قرص خواب بخورم و ۱۸ ساعت در هواپیما هی چرت می زدم و هی بیدار می شدم و یه هندی تنومند هم کنارمان نشسته بود مجبور بودم هی بلندش کنم تا بتونم تو هواپیما قدمی بزنم و تحرکی داشته باشم پروازمون از تهران به قطر و از قطر به بوستون و بعد مقصد نهایی دنور بود که حمید و مامان اونجا منتظرمون بودن و مامان مثل همیشه نگران وقتی دیدمشون خستگی از تنمون در رفت  و ما یک ساعتی رو باید با ماشین می رفتیم تا به کلرادو برسیم . دایی حمید کلی برامون تو راه حرف زد تا رسیدیم خونه مامان ماتی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)