آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

تولد یکسالگی

1393/5/17 15:00
نویسنده : شیدا و حسام
622 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال گذشت و چقدر زود مثل نسیمی که می وزه و میره 1 سال از عمر آرشیدای نازمون سپری شد. غنچه زیبای زندگی ما همچنان با طراوت به باغچه زندگیمون زیبایی و لذت می بخشید.

در تدارک جشن یکسالگی دخترم هستیم، تمام مقدمات رو آماده کردیم دوست دارم اولین سال زندگی دخترمون در دفتر خاطرات کودکیش خوش ثبت بشه و شب خاطره انگیزی رو برای هممون رقم بزنه . خونه رو با کمک عمه بهناز و عمو رضا تزیین کردیم و سفارش کیک و صندلی رو هم از قبل داده بودم و میهمانها رو هم دعوت کردم. هم  جنین عکاس گرفته بودم تا از این شب قشنگ عکس های قشنگ هم بگیره و تمامی لحظات تولدت رو با زیبایی رنگ خاطره بده . مقداری هم گیفت برای بچه ها گرفته بودم جعبه هایی که توش یه عئدد قاب عکس کنفی و یک عدد شکلات و یک سوت بود. تم تولدت رو با اجازت عزیز دلم هلو کیتی انتخاب کردم و همه چیز از جمله کاغذ کشی و کیک تولد و جعبه های گیفت و تزیینات همه و همه هلو کیتی بود حتی عکسهای تا یکسالگیت رو توی کله کیتی زده بودم و به عنوان تزیین استفاده می کردم. همه چیز خیلی خوب همونطوری که می خواستم پیش رفت و آرشیدا کوچولو هم با ما خیلی همکاری کرد و از اول جشن تا ساعت 30/9 شب خندان و رقصان بود اینقدر رقصیدی گلم که خسته روی تخت ولو شدی و خوابیدی و یک شب خاطره انگیز و شاد هم برای ما و هم برای تو رقم خورد. عزیزم امیدوارم جشن تولد 100 سالگیت رو هم با شادی و رقص برگزار کنی و همیشه مثل امشب خوشحال و خندان باشی. این هم گزیده ای از عکس های تولدت که البته خیلی عکس هست که در آلبومت جمع آوری کردم.

من و آراد در حال گفتگو در مورد مراسم

من و آنیسا در حال ماچ بازی

این هم نماییاز تزیینات قبل از اومدن مهمونها

تعداد عکسها خیلی زیاد بود و اینجا نمیشه همش گذاشت ولی همه عکسها تو آلبوم و روی  cd هست.

هدایای خوبی هم از عزیزان دریافت کردی که در آلبوم کودکیت همه را نوشتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)