آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

10 ماهگی

1393/3/25 13:32
نویسنده : شیدا و حسام
76 بازدید
اشتراک گذاری

وزن: 5/9 کیلو گرم  - قد: 73 سانتی متر.

300 گرم به نسبت ماه یش کم کرده بودی که به خاطر مریض شدنت بود و چون دندونهای  بالا  رو در آورده بودی هم غذا کم می خوردی و هم تب داشتی مثل مروارید دندونهات می درخشید البته من چون بهت ویتامین می دادم زود به بهبودی می رسیدی و حالت خوب می شد البته قدت هم به نسبت سنت 1 سانتی متر کم بود که با خوردن همین ویتا مین ها خدا رو شکر جبران شد این اولین باری بود که اینجوری مریض می شدی و من که تجربه نداشتم خیلی از ناراحتی تو ناراحت می شدم .اما خدا رو شکر زود خوب شدی و مثل قبل شیطونیات شروع کردی. نسبت به همه چیز کنجکاو بودی و هر روز درهای کابینت رو باز می کردی و می بستی و هر چیزی که توشون بود رو می ریختی بیرون و من کارم شده بود هر روز چند بار کابینتها رو مرتب می کردم باید کم کم چیزهای خطر ناک رو از جلوی دستت جمع می کردم و فضولیات باعث شده بود که دکور خونه کاملا عوض بشه یک لحظه نمی شد ازت غافل شد چون خرابکاری می کردی و هر وقت صدات نمیومد در حال خرابکاری بودی . دوستت دارم عزیز دلم توی چشمات شیطنت خاصی هست که صورت دوست داشتنیت شیرین تر می کنه . وقتی دعوات می کنم اینقدر معصومانه نگاهم می کنی که آدم دلش برات می سوزه. به خدا می سپارمت و برات آینده روشنی رو آرزو دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)