آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

اولین روز کاری من و مامان

1393/2/13 15:55
نویسنده : شیدا و حسام
101 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز کاری مامان بعد از 9 ماه مرخصی آغاز شد خیلی دلهره داشتم از بابت نگهداری آرشیدا تا الان بیشتر از 3 ساعت از هم دور نبودیم و بدتر از  همه اینکه خیلی بهم وابسته بودیم و آرشیدا چون هنوز شیر خودم رو می خورد خیلی به سینم وابسته بود و موقع خوابیدن باید حما شیر می خورد. ساعت کاریم از 8 صبح بود تا 4 بعد از ظهر و یکساعت فرجه برای شیر دادن داشتم که سعی می کردم اون 1 سشاعت را صبح ها استفاده کنم چون آرشیدای نازم تو این 9 ماه ادت کرده بود تا ساعت 10 صبح می خوابید و اصلا دلم نمیومد که از خواب ناز بیدارش کنم .خاله مهین قبول کرده بود که کوچولوی نازم رو نگه داره. سارا و مهسا خیلی آرشیدا رو دوست داشتند و از زمان تولد خیلی میومدن پیشش و با روحیات و خلق و خوش آشنایی داشتند و من از این بابت خیالم راحت بود که آرشیدا رو با عشق نگه می دارند و من تا آخر عمر از خاله مهین به خاطر این لطف زیادش سپاسگذارم .و خودمو حسام مدیون این همه محبتشون هستیم. خیلی کوچولو بودی و من دلم نمیومد که تو رو مهد بذارم برای همین این زحمت رو گردن خاله مهین انداختم آخه به خاطر حساسیتی که روی تو داشتم نمی خواستم که تو رو دست مربی های مهد بسپارم .واقعا دست همگی (مامان صدیقه و عمه بهناز و عمو جلال و خاله منیر و عمه فاطمه درد نکنه که پشت من بودند و حاضر شدند با عشق در نگهداری تو به من کمک کنند. امروز من  در تمام ساعات کاری به تو فکر می کردم و چقدر دلتنگ و نگرانت بودم از همه بیشتر شیر نخوردنه تو تو این مدت طولانی منو آزار میداد دلم تنگ شده بود و دوست داشتم زمان زودتر بگذره و من تو رو در آغوش بگیرم و بهت شیر بدم .صبح که می خواستم ببرمت خواب بودی کل مسیرو و هیچی نفهمیدی ولی عصر وقتی منو دیدی نمی دونستی چجوری از بغل خاله مهین بپری تو بغلم خاله مهین برای روز اول خیلی از دستت راضی بود و اصلا بهونه گیری نکرده بودی و مامانت رو حسابی رو سفید کردی.عصر موقع نشستن رو صندلیت هی تقلا می کردی و دوست داشتی بیای بشینی تو بغلم و من هر جوری بود تا خونه ساکتت کردم. و نرسیده به خونمون خوابت برد و این چنین بود که اولین سفر کاری من و تو به پایان رسید.

وقتی دختر کوچولوم روی صندلیش بعداز یک روز پر کار خوابش برده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)