آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

عکس های من و آراد در نطنز

1394/3/19 15:53
نویسنده : شیدا و حسام
254 بازدید
اشتراک گذاری

خرداد ماه بود و من و مامانی تصمیم  داشتیم باز هم بریم نطنز یه تعطیلی چند روزه بود که به آخر هفته وصل می شد و مامانی راحت می تونست بیاد و احتیاج نداشت مرخصی بگیره نکته خوبش این بود که آراد هم در این سفر به ما ملحق می شد و بر خلاف من که بار چندمی بود نطنز می رفتم آراد اولین بارش بود و من براش حکم راهنما رو داشتم و چقدر هم به من و آراد خوش گذشت کلی بازی کردیم و جاهایی که بلد بودم بردمش تا ببینه براتون عکسهای این گردش خوب رو می ذارم تا ببینین و کیف کنین.

من و آراد در قلعه جزن در حال گوجه سبز خوردن وای که چقدر هم ترش بود ولی من عاشق گوجه سبزم


در حال آبتنی در استخرم تو حیاط خونه

چقدر تو این گرما و آفتاب این آب بازی بهمون حال داد اصلا دوست نداشتیم از آب بیرون بیایم و خیلی کیف کردیم

این هم یک ابراز علاقه و احساس رضایت از روز خوبی که داشتیم بعد از آب بازی

بعدشم من رفتم تا یک گل برای آراد دایی بچینم تا بیشتر خوشحال شه

اینجا هم با مامانی یه عکس یادگاری گرفتم

و استراحت و تفکر و ریلکسیشن بعد از یک روز پر جنب و جوش و شاد در بالکن

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)