آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

22 ماهگی و اولین سفر افجه

1394/3/23 15:8
نویسنده : شیدا و حسام
126 بازدید
اشتراک گذاری

افجه منزل خاله پری بود و معمولا هر تعطیلی همه بچه هاش و فامیل دور هم اونجا جمع می شدند. افجه روستایی در لواسانه که خیلی هم خوش آب و هوا و سر سبزه کوهستانیه و پر از باغ های میوه و من که سفر اولم بود با مامان و بابا می رفتم خیلی بهم خوش گذشت و خیلی هم گیلاس و آلوچه خوردم و لذت بردم بهتون پیشنهاد میدم یه سفر برین اجه تا از طبیعت لذت ببرین . اینجا دشت هویجه که خیلی زیباست و البته پای کوه و ما با ماشین یه کوهنوردی هم کردیم و البته تا برسیم این بالا دل و روده مامان ی و بقیه اومد تو دهنشون چون دقیقا توی کوه بود و با ماشین تا بالا رفتیم من که هیجان زده بودم و با تعجب مناظر رو می دیدم و در اثر تکون ماشین داشت خوابم می برد .

در حال سنگ انداختن در آب رودخونه این کار از علاقه مندیهای من بود

من و مامانی و خاله نرگس و یگانه جون در حال برگشتن از دشت هویج

این هم مامانی و بابایی

جای همتون خالی خیلی خوش گذشت.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)