آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

هشت ماهگی

1393/1/17 15:2
نویسنده : شیدا و حسام
63 بازدید
اشتراک گذاری

14 فروردین آرشیدا 8 ماهش تموم شد و وارد ماه 9 شد تازه تونسته بود سینه خیز بره و برای برداشتن اشیاء از روی زمین اینقدر خودش رو زمین می کشید تا بتونه اون چیز رو برداره و چقدر خوشحال می شد که این کارو می کرد انگار اورست فتح کرده بود وزن و قدش نرمال بود و قتی برای چکاپ ماهیانه بردمش پیش مقدادی دکتر اینو بهم گفت وزنش:5/800 و قدش65 سانتی متر. دور سر و سینه هم طبیعی و نرمال بود خدا رو شکر. آرشیدا کوچولو از همین ماه رقصیدن و تکان دادن دستهایش را یاد گرفته بود و تا موزیک پخش می شد شروع می کرد به رقصیدن و خیلی قشنگ و ریتمیک دستها و پنجه هاش رو تکون میداد همه عاشق رقص قشنگت بودن مخصوصا وقتی النگو توی دستهات بود گوله نمک بودی دختر نازم .با روروئک خیلی عیاق شده بودی و روزی یکساعت روروئک سواری می کردی. 8 ماهت که تموم شد من علاوه بر شیر خودم شیر گاو رو هم برات شروع کردم خیلی دوست داشتی و من از 30 ml شروع کردم تا به معدت فشار نیاد آخه می گفتن شیر گاو سنگین و سرده و نباید یه دفعه حجم زیاد به شیر خوار داد. حریره بادوم رو همچنان از غذاهای دیگه بیشتر دوست داشتی. 

کلماتی رو که به زبون میاوردی: دَ دَ - بابا - مَمَه - جیز - اُف -

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)