آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

هفته 35 بارداری

1392/3/20 13:31
نویسنده : شیدا و حسام
136 بازدید
اشتراک گذاری

الان در هفته 35 بارداری هستم و دیگه توانم خیلی کم شده احساس سنگینی می کنم و مدام دوست دارم بخوابم و استراحت کنم حتی غذا پختن و آشپزی هم برام سخت شده .دختر قشنگم تو همچنان تکون زیاد می خوری و همین تکونهای تو هست که به مامان قدرت میده تا با سختی های این دوران کنار بیام و وقتی فکر می کنم که تا چند هفته دیگه در آغوش می گیرمت این سختی ها تبدیل به شیرینی می شه . تو دختر خوش قدمی خواهی بود و بسیار پر روزی و با اینکه هنوز به دنیا نیومدی از برکت وجودت زندگیمون روبراه شده. دیگه اتاقت چیده و آمادست عمه بهناز و مامان بزرگ خیلی تو چیدن اتاقت کمک کردن و فقط مونده لباسات که منتظر اومدن مامام ماتی هستیم که کلی لباس و وسایل خوشگل برات خریده و تهیه کرده .قوربونت برم دختر گلم عکسهای اتاقت رو حتما می ذارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهاره
19 تیر 92 13:48
سلام وبلاگ خوبی دارین خوش حال می شم به کلبه کوچک ما سربزنید!