آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

تولد دو سالگی

1394/5/15 12:34
نویسنده : شیدا و حسام
107 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم مثل پارسال تمام سعی خودم رو کردم که جشن با شکوهی به مناسبت تولدت برپا کنم و تصمیم گرفتم امسال تم تولدت کفشدوزک باشه و از کجا این تصمیم رو گرفتم وقتی بود که در کمدت یک لباس اسپانیایی که ماتی برات از اسپانیا آورده بود به همراه کفشش پیدا کردم که قرمز و مشکی بود و خیلی شبیه کفشدوزک بود  برای همین تم جشنت رو کفشدوزک انتخاب کردم و ریسه های کفشدوزکی رو هم خودم با کاغذ رنگی قرمز و مشکی و روبان درست کردم یکم زحمت داشت ولی خب ارزش تو دختر نازم داشت. عکس های نوزادی تا دو سالگی رو هم چاپ کردم و روی مقوای قرمز چسبوندم و با روبان به هم چسبوندم و اینطوری شد که ریسه های عکسهای ارشیدا هم آماده شد چون نقاشیم خیلی خوب نبود از عمو جلال خواهش کردم تا تعدادی کفشدوزک روی مقوا بکشه و برام برش بزنه و عمو جلال هم 20 تایی کفشدوزک در سایزهای مختلف درست کرد و با اکلیل و مونجوق تزیینش کرد که خیلی زیبا شدن و عدد تولد و برگه خوش آمد گویی هم کنارش درست کرد و برگه یادگاری هم خودم تهیه کردم و مقداری هم گیفت برای دوستهای آرشیدا خریدم و در پاکت کفشدوزکی گذاشتم و به دوست کوچولوهای آرشیدا دادم. عمه بهناز و عمو رضا هم در باد کردن بادکنک و تزیین خونه خیلی کمک کردن . خاله های مامنانی هم در پختن غذا و دیزاین خیلی کمکمون کردن و خلاصه این چنین شد که جشن مفصلی به پا شد و عزیزانم با کمکشون شب خاطره انگیزی رو برامون رقم زدن و باعث شدن همه چیز به خوبی انجام بشه. خیلی خیلی خوش گذشت و جای همه دوستانی که نبودند خالی و سبز بود. دختر نازم برات آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر ساعت و هر لحظه مثل امشب خندان و شاد باشی.

ایثار گر تمام لحظاتت هستم . مامانی

اینهم تزیینات و ریسه ای که مامانی و عمو جلال درست کردن لباس هایی که موقعبه دنیا اومدن تنت کردم و ساعت لحظه تولدت و عکس تولدت در بیمارستان

ریسه عکس

 میز شام و پذیرایی

کیک تولد

در حال خوردن چیپس با ماست

با دوستام چقدر رقصیدم

من و دوستام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)