آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

21 ماهگی واولین سفر جزیره کیش

1394/2/20 15:52
نویسنده : شیدا و حسام
120 بازدید
اشتراک گذاری

 21 ماهم تمام شد و وارد 22 ماهگی شدم و مصادف بود با سفر کیش که اولین سفرم بود و هم چنین اولین باری بود که سوار هواپیما می شدم و به هتل می رفتم درسته که هوا این وقت سال اینجا گرمه ولی برای من که اهل آب بازی و تفریحات آبی هستم و ماشین سواری و دویدن در فضای بزرگ و آزاد خیلی هم دلچسب و خوب هست و هر روز من به بازی و تفریح کنار بابایی و مامانی در سفر 3 روزه کیش گذشت خیلی بهمون خوش گذشت و از اینکه کم بود و زود گذشت دلمون گرفته بود امیدوارم مامانی و بابایی بازم منو بیارن کیش.

هتل شایگان (کیش)


 رستوران هتل در حال صبحانه خوردن

رستوران شبهای کیش که کنسرت هم بود و چقدر به ما در این شب خوش گذشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)