آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

جشن دندونی

1392/12/20 14:59
نویسنده : شیدا و حسام
1,574 بازدید
اشتراک گذاری

آرشیدا چند روزی بود که بی قراری می کرد و لثه هاش هم متورم و سفت شده بود و دندون بالاش یه سفیدی زده بود قاشق که زدم دیدم تق صدا داد خوشحال شدم از اینکه دخترم اولین دندونش در حال در اومدنهگاهی سرش داغ می شد و گاهی هم بی قراری می کردو آب دهانش خیلی می ریخت و حتی ژاهای دختر کوچولوی ما هم کلی سوخته بود . طبق یک سنت قدیمی می گفتند باید آش دندونی بپزی تا دندون راحتتر و بی درد تر در بیاد. من چون همیشه عاشق جشن و شادی بودم تصمیم گرفتم به مناسبت این روز قشنگ یه جشن دندونی ترتیب بدم تا همیشه در خاطره ها بمونه و از همه مهمتر خاطره قشنگی بشه برای آرشیدا کوچولو که وقتی بزرگ شد و عکس های اونروز رو دید لبخند به روی لبای قشنگش نقش ببنده . جشن دندونی جشن کاملا زنانه بود و خانمها و بچه ها رو دعوت می کردند بیان برای خوردن آش. و تمام تم آنشب به شکل دندون بود من حتی کیک شکل دندون رو هم سفارش داده بودم و تمامی تزیینات شبیه دندون بود شب خوب و خاطره انگیزی بود و آرشیدا خانم خوشحال بود و کلی کادو جمع کرد.

عکس من با کیک دندونم

میز شام با تم دندون

 

هدایایی که آرشیدا کوچولو در جشن دندونی از میهمانها دریافت کرد.

 

مامان ماتی: یک تخته فرش با طرح هلو کیتی برای اتاق خوابت.

عزیز: یک عدد سکه پارسیان.

 

مامان صدیقه: یک عدد کوله پشتی و تعدادی گل سر و تل سر و کش مو با طرح هلو کیتی.

 عمه بهناز : 50000 تومان پول.

خاله مهین: یک عدد سر همی دکولته زرشکی رنگ و یک عدد سبد اسباب بازی و یک عدد مبل بادی.

 خاله منیر : یک عدد چرخ خیاطی کوچولو که می تونستی باهاش خیاطی کنی.

خاله پری : یک عدد سکه پارسیان.

عمه فاطمه: یک دست لباس خواب ( تاپ و شلوار).

عمه صدیقه: یک دست لباس راحتی (بلوز و شلوار).

خاله آزاده: اسباب بازی.

خاله سپیده: عروسک

خاله سمیرا: اسباب بازی(ست مخلوط کن و آبمیوه گیری و چرخ گوشت).

فاطمه و ابوالفضل: یک دست لباس راحتی( بلوز و شلوار).

دنیا : اسباب بازی (ارگ موزیکال).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)