آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

خرید سیسمونی

1392/3/6 14:36
نویسنده : شیدا و حسام
84 بازدید
اشتراک گذاری

من از 6 اردیبهشت با خاله منیر برای خرید سیسمونی اقدام کردیم البته همه چیز رو مامان ماتی از آمریکا می خرید و می آورد ولی من باید وسایل بزرگ رو از اینجا میخریدم مثل کالسکه و تخت و ......  برای خرید سرویس کالسکه به جمهوری رفتیم چند تایی پاساژ بود که وسایل نوزاد و کودک داشت همه رو دیدم و بعد هم به خیابان بهار رفتیم و چند مدل و رنگ انتخاب کردم و بعد از مقایسه قیمت و جنس بلا خره از جمهوری سرویس کالسکه که 9 تیکه بود شامل کریر ، کالسکه ، ساک حمل ،صندلی ماشین و ساک لباس و آغوشی ،صندلی غذا و روروئگ.. خریداری کردیم و من تخت نوزاد مناسب برای بغل تخت مادر رو هم گرفتم و به خونه برگشتیم زود خسته می شدم و بیشتر از 4 ساعت سر پا نمی تو نستم بیستم. هفته بعد هم برای خرید تخت نو جوان و کمد لباس به حسن آباد رفتیم و اونجا مدل تختخواب رو انتخاب کردم و سفارش دادم برای کمد لباس هم به نجار سفارش دادم که رنگ تخت برایم بسازه. چیز دیگه ای نمونده بود که از اینجا بگیرم بقیه خورده ریز و لباس و وسایل حموم بود که همه رو مامان ماتی با خودش میاورد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)