آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

40 روزگی

1392/6/28 1:21
نویسنده : شیدا و حسام
133 بازدید
اشتراک گذاری

قرار شد بریم نطنز و 40 روزگیم اونجا به در کنم این اولین سفر عمرم بود هوا بسیار خوب و عالی بود و در تمام طول سفر من تو ماشین خواب بودم و مامان ماتی مدام مراقبم بود همه خاله ها و دایی ها اونجا جمع بودند دایی داوود و دایی حسین _ فاطمه و ابوالفضل و دنیا و اردشیر هم پیش من بودند و هر روز باهام بازی میکردند.مامان ماتی حمومم داد .قدیمیا میگفتند وقتی 40 روز از عمر نوزاد می گذره دیگه تمام برنامه های نوزاد حالت عادی پیدا می کنه و خواب و خوراک  نوزاد خوب میشه و برنامه میگیره دیگه شبها راحت می خوابه و روزها آرامتره .عزیز دلم داری کم کم بزرگ میشی و من از بزرگ شدنت لذت می برم. واقعا مامان ماتی هم برات خیلی زحمت کشیده و اگر نبود من از پس نگهداری تو بر نمیومدم  تمام مسئولیتت بیشتر از من گردن مامان ماتی بود خداوند جفتتونو حفظ کنه و همیشه شاد و سلامت باشین .

دیگه دارم بزرگ میشم

خیلی خوشحالم

پسندها (1)

نظرات (0)