آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

آخرین سونو گرافی

1392/5/6 20:49
نویسنده : شیدا و حسام
118 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و مامان ماتی رفتیم سونوگرافی دم خونه تا سونو بیو فیزیکال که دکتر نوشته بود را انجام بدیم دکتر بعد از معاینه گفت همه چی خوبه و قدت49 و وزنت 750/2 بود وضعیتت سفالیک و 37 هفته از عمر جنینیت میگذشت و دکتر می گفت دخترتون خیلی با حجب و حیاست و سرش پایینه و من بازم خوشحال از اینکه تو سالم و سر حالی .دکتر امین زاده چون می خواستم طبیعی زایمان کنم بهم سه هفته دیگه وقت زایمان داده بود ومن که تا الان برام مثل برق گذشته بود این 3 هفته احساس می کردم خیلی طولانی خواهد گذشت دوست داشتم زودتر صورت ماهت می دیدم و همه چیز اون جور که دوست دارم پیش بره. وزنت در سونو گرافی کم بود ولی هنوز جا داشتی و تا سه هفته دیگه روزی 30 گرم وزنت میرفت بالا و احتمالا تا لحظه تولد به وزن ایده آل برای نوزاد می رسیدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)