آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

دخترم هدیه ای از جانب خدا

30 ماهگی و از پوشک گرفتن آرشیدا

1394/11/20 14:02
نویسنده : شیدا و حسام
137 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی این پروسه از جیش گرفتن آرشیدا ذهن من رو به خودش مشغول کرده بود مدام می ترسیدم که توی خونه جیش کنه و تمام زندگیم کثیف بشه اما هر طوری بود باید به آرشیدا آموزش می دادم تا زودتر این کار انجام بشه چون هم دختر بچه بود و هم دیگه سنش مناسب این کار بود انصافاً هم خودش باهام خیلی همکاری کرد و خیلی زودتر از اون چیزی که فکرش رو می کردم از جیش و پوشک گرفتمش هر دوساعت به خاطر اینکه دستم اومده بود که آرشیدا هر دو ساعت جیش می کنه در پوشک من پوشکش رو باز می کردم و دستشویی می بردمش البته براش پوشک شورتی گرفته بودم تا این کار راحتتر بشه دو روز بیشتر زمان نبرد تا آرشیدا دیگه تو پوشک شورتی جیش نکرد و هر بار جیش داشت می گفت جیش و من سریع می بردمش دستشویی و فقط یکبار از دستم در رفت و روی فرش جیش کرد که البته تمیز کردم و باعث شد حساسیتم نسبت به این موضوع کم بشه و راحتتر کنار بیام و خیلی حساس نباشم الان مشکل از جیش گرفتن آرشیدا در روز حل شد ولی شبها پوشکش می کردم چون توی اینترنت سرچ کرده بودم و گفته بود بهترین سن از پوشک گرفتن در شب پایان سه سالگیست و هنوز شش ماه مونده بود و من نباید برای شبها هم عجله می کردم اما تجربه ای که بدست آوردم این بود که برای هر کاری باید مناسب سن بچه رفتار کرد و زودتر از سن مورد نظر اگر کاری انجام دهیم با مقاومت بچه روبرو می شیم و پروسه اون کار برامون سختتره قدیمیتر ها می گفتند دو سال تمام شد باید از جیش گرفت ولی امروزه ایها می گفتند دو سال و نیم و البته دو سال و نیم بهتر بود چون بچه حس هاش کامل تره  و بهتر می تونه فشار به مثانه  و حالت دفع رو احساس کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)